European Qualifying Cup 2015-16
Moderatore: Emy77
-
zappatalpa
Re: European Qualifying Cup 2015-16
un contributo del giornale "Spiegel" passato attraverso Google-translator:
http://www.spiegel.de/spiegel/print/d-139574554.html
In Germany Rugby is a fringe sport among minority sports, the association has only 128 teams and about 14 000 members. In a World Cup Germany was never, unless as a sponsor: The German-Austrian Post subsidiary DHL, Adidas and BMW took the tournament, which took place in the last six weeks in England, as an advertising platform. And it was a huge business: The Rugby World Association increased its sales compared to the previous World Cup four years ago to 50 percent and expects a profit of about 200 million euros. 2.4 million tickets were sold, the World Cup attracted a million viewers more so in the stadiums as the European Football Championship 2012. The games were broadcast in more than 200 countries, in Japan saw 25 million people the victory of their team against Samoa, England reached the audience up to 49 percent. In the US, no team sport is growing faster than rugby, and so at the next World Cup, in 2019 in Japan, then who also plays a German team, leaves the billionaire entrepreneur Hans-Peter Wild, owner of the Capri-Sonne, build a training center in Heidelberg. Ten million euros will cost a total of the artificial grass courts, the weight room, the room. Directing it is the former professional rugby Robert Mohr, who has long played in France. For the German Rugby are "professional structures" to be created, he says. Until now, it was always "a dream, a vision" was to qualify for a World Cup, it will now be "a real goal." First, however, the German team wants to make the leap to the Olympic Games, where after 92 years Rugby is played again. The Cologne Sports marketing expert Andreas Ullmann predicts the finals next summer in Rio will achieve one of the highest ratings in the Olympics.
http://www.spiegel.de/spiegel/print/d-139574554.html
In Germany Rugby is a fringe sport among minority sports, the association has only 128 teams and about 14 000 members. In a World Cup Germany was never, unless as a sponsor: The German-Austrian Post subsidiary DHL, Adidas and BMW took the tournament, which took place in the last six weeks in England, as an advertising platform. And it was a huge business: The Rugby World Association increased its sales compared to the previous World Cup four years ago to 50 percent and expects a profit of about 200 million euros. 2.4 million tickets were sold, the World Cup attracted a million viewers more so in the stadiums as the European Football Championship 2012. The games were broadcast in more than 200 countries, in Japan saw 25 million people the victory of their team against Samoa, England reached the audience up to 49 percent. In the US, no team sport is growing faster than rugby, and so at the next World Cup, in 2019 in Japan, then who also plays a German team, leaves the billionaire entrepreneur Hans-Peter Wild, owner of the Capri-Sonne, build a training center in Heidelberg. Ten million euros will cost a total of the artificial grass courts, the weight room, the room. Directing it is the former professional rugby Robert Mohr, who has long played in France. For the German Rugby are "professional structures" to be created, he says. Until now, it was always "a dream, a vision" was to qualify for a World Cup, it will now be "a real goal." First, however, the German team wants to make the leap to the Olympic Games, where after 92 years Rugby is played again. The Cologne Sports marketing expert Andreas Ullmann predicts the finals next summer in Rio will achieve one of the highest ratings in the Olympics.
Ho incontrato uno come Zappatalpa stamani alle 5.00 quando entravo a lavorare e ero a far colazione in uno dei pochi bar notturni
-
Ilgorgo
Heidelberg-Timisoara sarà trasmessa in diretta su Periscope, sabato alle 14 https://www.periscope.tv/hrk_rugby
Non credo che farà un'audience incredibile in Italia però insomma io ve l'ho detto
Non credo che farà un'audience incredibile in Italia però insomma io ve l'ho detto
-
sandrobandito
Almeno uno ci sarà e il tuo sforzo non sarà stato vano.
Sono molto curioso di veder giocare i tedeschi, spero solo che le immagini siano accettabili.
Sono molto curioso di veder giocare i tedeschi, spero solo che le immagini siano accettabili.
- giuseppone64
gorgo giuro che almeno uno spezzone lo seguirò , voglio essere tra i scopritori dei fenomeni del domani...Ilgorgo ha scritto:Heidelberg-Timisoara sarà trasmessa in diretta su Periscope, sabato alle 14 https://www.periscope.tv/hrk_rugby
Scusa tesoro se sono stato un po' brusco stamani. Papà non sei stato un po' brusco, sei stato un barbaro...
mio figlio 17 anni
Amore sbrigati che facciamo tardi a scuola! Mi sbrigo solo se mi ripeti che sono la più bella del mondo.
mia figlia 6 anni
MA CHE ORA E'?
mia moglie
Molti amici molto onore
Io
mio figlio 17 anni
Amore sbrigati che facciamo tardi a scuola! Mi sbrigo solo se mi ripeti che sono la più bella del mondo.
mia figlia 6 anni
MA CHE ORA E'?
mia moglie
Molti amici molto onore
Io
-
Ilgorgo
Le formazioni di questo pomeriggio
ROVIGO: Basson, McCann, Majstorovic, Van Niekerk, Menon, Rodriguez, Chillon, Ferro (cap.), Zanini, Ruffolo, Parker, Boggiani, Atalifo, Momberg, Balboni.
Panchina: Silva, Bordonaro, Pepoli, Riedo, Lubian E., Frati, Lucchin, Mantelli.
MOGLIANO: Odiete, Onori, Benvenuti, Pavan, Buondonno, Endrizzi, Semenzato, Filippucci (Cap.), Cicchinelli, Riccioli, Van Vuren, Maso, Koroi, Makelara, Ceccato A.
Panchina: Gatto, Buonfiglio, Rapone, Bocchi, Corazzi, Masato, Lupini, Ceccato E./Bruno/Sperandio.
TIMISOARA: http://www.rugby-timisoara.ro/img/80434 ... racens.jpg
HEIDELBERG: ?
ROVIGO: Basson, McCann, Majstorovic, Van Niekerk, Menon, Rodriguez, Chillon, Ferro (cap.), Zanini, Ruffolo, Parker, Boggiani, Atalifo, Momberg, Balboni.
Panchina: Silva, Bordonaro, Pepoli, Riedo, Lubian E., Frati, Lucchin, Mantelli.
MOGLIANO: Odiete, Onori, Benvenuti, Pavan, Buondonno, Endrizzi, Semenzato, Filippucci (Cap.), Cicchinelli, Riccioli, Van Vuren, Maso, Koroi, Makelara, Ceccato A.
Panchina: Gatto, Buonfiglio, Rapone, Bocchi, Corazzi, Masato, Lupini, Ceccato E./Bruno/Sperandio.
TIMISOARA: http://www.rugby-timisoara.ro/img/80434 ... racens.jpg
HEIDELBERG: ?
- giuseppone64
quindi se rovigo vince le due e i tedeschi perdono la loro passa rovigo.
e va be va : forza rovigo!
e va be va : forza rovigo!
Scusa tesoro se sono stato un po' brusco stamani. Papà non sei stato un po' brusco, sei stato un barbaro...
mio figlio 17 anni
mia figlia 6 anni
MA CHE ORA E'?
mia moglie
Molti amici molto onore
Io
mio figlio 17 anni
mia figlia 6 anni
MA CHE ORA E'?
mia moglie
Molti amici molto onore
Io
- giuseppone64
la diretta è un telefonino in mano ad un ubriaco...
mio figlio 17 anni
mia figlia 6 anni
MA CHE ORA E'?
mia moglie
Molti amici molto onore
Io
mio figlio 17 anni
mia figlia 6 anni
MA CHE ORA E'?
mia moglie
Molti amici molto onore
Io
-
Ilgorgo
Sì, fa venire mal di mare
-
Ilgorgo
C'è anche Lazio-L'Aquila, se ti interessa di più https://www.youtube.com/watch?v=8Oow_NY ... e=youtu.be
- giuseppone64
grazie, una perla dalla germania nei commentiIlgorgo ha scritto:C'è anche Lazio-L'Aquila, se ti interessa di più https://www.youtube.com/watch?v=8Oow_NY ... e=youtu.be
cu telefunu credu
giuro era scritto cosi...
mio figlio 17 anni
mia figlia 6 anni
MA CHE ORA E'?
mia moglie
Molti amici molto onore
Io
mio figlio 17 anni
mia figlia 6 anni
MA CHE ORA E'?
mia moglie
Molti amici molto onore
Io
-
oldprussians
Checha fatto il Heidelberg?
-
Ilgorgo
Ha perso 3-10 in casa con il Timisoara. Direi un altro ottimo risultato per i tedeschi
Purtroppo per loro però Rovigo ha vinto con il bonus, quindi se sabato prossimo a Bruxelles i polesani vinceranno con almeno 41 punti di scarto (risultato possibile) l'Heidelberg sarà eliminato
Purtroppo per loro però Rovigo ha vinto con il bonus, quindi se sabato prossimo a Bruxelles i polesani vinceranno con almeno 41 punti di scarto (risultato possibile) l'Heidelberg sarà eliminato
- giuseppone64
beh per farne più di 41 devono giocare veramente motivati...Ilgorgo ha scritto:Ha perso 3-10 in casa con il Timisoara. Direi un altro ottimo risultato per i tedeschi
mio figlio 17 anni
mia figlia 6 anni
MA CHE ORA E'?
mia moglie
Molti amici molto onore
Io
mio figlio 17 anni
mia figlia 6 anni
MA CHE ORA E'?
mia moglie
Molti amici molto onore
Io
-
zappatalpa
giuseppone64 ha scritto:
beh per farne più di 41 devono giocare veramente motivati...
spero che ci tengano veramente, semifinale senza italia sarebbe una debacle clamorosa. gradirei la rivincita con i romeni in casa
Ho incontrato uno come Zappatalpa stamani alle 5.00 quando entravo a lavorare e ero a far colazione in uno dei pochi bar notturni